Iklan oleh Nuffnang. Klik untuk maklumat lanjut

Monday, May 4, 2015

BITCOIN JANA WANG SAMPINGAN

Bitcoin menjana pendapatan masa depan

**** BITCOIN BITCOIN BITCOIN BITCOIN **** 

Bitcoin ni adalah satu digital currency yang di terima pakai oleh lebih 500,000 busines seluruh dunia
Seperti ebay, google, microsoft, dell dan lain2 lagi dan secara dasarnya kita boleh saje membeli sendiri bitcoin di pasaran dan simpan then buat duit bila harga menaik ...industry bitcoin bermula sejak 6 tahun lepas y2009 dan semasa dilancarkan hanyalah sen-sen sahaja...tetapi sekarang harga mencecah usd200+/bitcoin.

KELEBIHAN BITCOIN:
Kelebihan bitcoin sebagai digital money atau crypto currency -ianya tidak ada organisasi, badan kerajaan atau individu yang control dan pihak lain tidak boleh
Menganggu bitcoin yang kita miliki Berbanding wang kertas walaupun dlm bank, bank blh freeze akaun kita atas arahan bank negara.

Dan bila kita berbelanja menggunakan bitcoin tiada fees spt kita guna wang biasa.
Banyak orang yang telah menjadi jutawan senyap melalui bitcoin...industry yang semakin berkembang

Ramai orang dalam dunia membeli bitcoin dan simpan sahaja termasuk orang2 kaya spt
Li Ka Shing multi billionaire asia, Sir Richard Branson pemilik Virgin Corporation, Bill Gates, dan ramai lagi ....mereka membeli dalam qty yang besar...banyak nama-nama besar dalam industry ini...mereka mencipta kekayaan dengan menyimpan untuk future.

TETAPI KITA BUKAN ADA BANYAK WANG UNTUK MEMBELI DALAM QTY YANG BANYAK DAN SIMPAN SEPERTI NAMA2 BESAR YANG KAYA RAYA.

JADI PILIHAN YANG BAGUS YANG KITA ADA APABILA BITCLUB DITUBUHKAN.....(so sekarang rahsia buat income bermula...)

APA YANG BERLAKU ??? Di sini bersama bitclub...kita tidak beli dan sekadar simpan tetapi kita juga buat untung besar melalui proces mining.

YA MINING ( sama saja mcm lombong emas..lombong bijih )...
Mining ni spt melombong tapi melalui cara digital menggunakan software komputer mengunakan perisian yang sgt mahal harganya dan belanja yg besar, hanya orang kaya atau syarikat2 besar yang blh melakukannya.

KENAPA BITCLUB ( BUAT DUIT DENGAN BITCLUB...tengok betul-betul ya).....
Bitclub di tubuhkan utk orang biasa mcm kita blh mendapat faedah dalam mining bitcoin dan seterusnya kita mendapat income tetap hasil mining tadi...so takdelah orang yang kaya sorang-sorang kat sini....tak mcm dulu..org simpan jer tunggu harga naik dan kalau mining pun taknak ajak kite.

Di malaysia kita adalah team yang leading untuk industri bitcoin sekarang..Takkan taknak ambil peluang kan???.banyak lagi yang saya belum huraikan..ini hanyalah sekadar pengenalan...

0 ulasan:

Post a Comment